22 Kasım 2012 Perşembe

ucuz web tasarım seçenekleri

SORUN: Bir length özelliği mutlak bir birim kullanır SEBEBİ: Bu Vakıf CSS ekibi ile çok kızıyor. ucuz web tasarım seçenekleri Ben Vakfı muhtemelen duyarlı tasarım sanata gelince ne yaptığını biliyor düşünmek istiyorum. Ucuz Web Tasarım ÇÖZÜM: Biz bunu görmezden edeceğiz ucuz web tasarım seçenekleri SORUN: belgesini XHTML Basic 1.1 veya MP 1.2 karşı doğrulamaz. ÇÖZÜM: Bu, yukarıda CSS3 şeyler gibi bir çok şey var. ucuz web tasarım seçenekleri Bazı durumlarda, bir hale getirmek için geçerli düzeltmeleri. Ucuz Web Tasarım Diğerlerinde çok değil. Mantıklı olanı yap. Özellikle benim HTML etiketine bir class özniteliği için cezalandırılmış olma sevdim. Sen bunu ne derler biliyor? Ucuz Web Tasarım HTML5 ... gibi: (DOCTYPE html!). Ben nazikçe alçaltır eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder